האם אתה זכאים לתגמולים מביטוח לאומי בגין פגיעות ומחלות שצברתם עם השנים ?

26 ינו 2020

בשנת 2018 נשלח מכתב לחברינו, אודות זכאותם לתגמולים מביטוח לאומי בגין פגיעות ומחלות שצברו עם השנים (שמיעה, עור, גב, ידיים, ריאות, כתפיים, ועוד). בעקבות זאת, נפתחו עשרות רבות של תיקים לחברים חקלאים, ורבים מהם כבר נסגרו בזכייה. גילינו שחקלאים רבים שעשויים לעמוד בתנאים לא מיצו את זכותם, ולכן אנו מזמינים בשנית את מי שטרם מיצה זכויותיו לשוב ולבדוק האם הם זכאים לתגמולים מביטוח לאומי בגין אותם פגיעות שנצברו במהלך השנים.

מי שעבדו ועובדים בעבודות כפיים ונפגעו במהלך השנים באירועים תאונתיים או במחלות שונות, עשויים להיות זכאים לתגמולים כספיים מהביטוח הלאומי.  

בעיות רפואיות אלו כמו : פגיעות גב ,כתפיים, ברכיים, כפות ידיים, נגעים בעור (עקב חשיפה לשמש ) וצלקות, ריאות (עקב חשיפה לחומרים) ירידה בשמיעה וטינטון, פרקינסון (עקב חומרי הדברה ), מחלות סרטניות (סרטן ריאות, כליות ועוד), עשויות לזכות בתגמול כספי משמעותי, תגמולים שחלקנו לא היינו מודעים להם.

על התביעות למחלות מקצוע ותאונות עבודה לביטוח לאומי אין התיישנות, ניתן להגישן (תביעות עקב עבודה) גם לאחר הגעה לגיל קצבת זקנה והתגמולים עליהם עשויים להיות מאוד גבוהים.

עובדים/עצמאים זכאים לקבל התגמולים וכך גם מי שהפסיק לעבוד וגם מי שממשיך לעבוד ושכרו לא נפגע.

מעבר לכך, ישנם חברים שיוכלו לקבל קצבת נכות כללית על בעיות שאינן קשורות לעבודתם, וכן ניתן לקבל פטור ממס הכנסה ,קצבת ניידות, קצבה ממשרד הבטחון ועוד . למי שהוכרו בעבר בשל פגיעות בעבודה ,יש אפשרות להגיש בקשה להחמרת מצב ולקבל מענק או קצבה בגין מצבם היום.

בהתאם לסיכום עם משרד עו"ד  מרקמן את טומשין המומחה בתחום, סוכם כי כל חבר יהיה זכאי לקבל ייעוץ ובדיקה של זכויותיו ללא עלות לפונים מטעם האיחוד החקלאי.

סוכם כי הבחינה והייעוץ, ככל שיידרשו – ייעשו ללא כל תשלום, ושכר טרחה למי שיבקש טיפול וייצוג ישולם רק באחוזים ורק ע"י מי שיזכה לפיצוי כספי. יובהר ויודגש כי השירות המשפטי ניתן ישירות ע"י משרד עו"ד מרקמן את טומשין ואין לאיחוד החקלאי כל אחריות על השירותים. למשרד עו"ד סניפים ברחובות, באשדוד, פתח תקווה ובאר שבע, ושלוחות בחיפה, ראש פינה, עפולה, נתניה, אילת וירושלים.

 ע"מ לאפשר בדיקה ראשונית של הזכויות  אשר יתכן ומגיעות לך - יש למלא את הפרטים למימוש הזכויות המגיעות לך בטופס המקוון ומשרד עו"ד יחזור אליך.

לברורים ניתן ליצור קשר בטלפון :  052-5272273.                         

 

בברכת בריאות ואריכות ימים

 דודו קוכמן  

 מזכ"ל האיחוד החקלאי

עודכן לאחרונה ב רביעי, 29 ינואר 2020 11:08

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.